mamburi blog

30.8.05

Blogisse mõtted ja tunded kirja?!

Tahate väita, et panete oma mõtted kirja blogisse!?
Sorry, vanad, ei pane te midagi.
Te panete kirja selle, mida te tahate, et teised teist teaksid või kuidas te tahate, et teised teie mõttemaailma näeksid. No vaat ei pane te blogisse oma kõige sisimaid mõtteid ja tundeid. Väga palju asju, mis inimesel tõsiselt peas on, ei ole mõeldud laiemale avalikusele või isegi nn teise ringi sõpradele avaldamiseks. Sest, et muidu peetaks teid lurjuseks, tainapeaks ja lobamokaks, kellele mingeid saladusi ei saa avaldada.

Seega - tervitan teid kõiki ja annan käesolevaga teada, et minu blogist te minu tegelikke mõtteid ja tundeid ei leia (tegelt ei leia te neid kellegi teise blogist ka)!

Lipp kätte!

Ka see viimane on Peedult laenatud hüüdlause, mitte minu oma mõte.

4 Comments:

At kolmapäev, august 31, 2005 9:45:00 AM, Blogger Tuuker said...

oi näe, mambur on kirjutanud täpselt minu arvamuse siia.

erikrdiolulised mõtted ei panda kirja bloogi, vaid neid ei räägita üldse kellelegi või siis ainult mõnele hoolikalt valitud inimesele :)

 
At kolmapäev, august 31, 2005 10:01:00 AM, Blogger Pirts said...

ma ka jagan seda arvamust...

mis Su peas tegelikult toimub, ei saa tõenäoliselt mitte keegi kunagi lõpuni teadma :)

 
At neljapäev, september 01, 2005 1:20:00 AM, Blogger vx said...

kle mambur, satead räägid viimasel ajal kole palju.

 
At neljapäev, september 01, 2005 12:20:00 PM, Blogger sepp said...

ah, jaksad sa seda iga kord üle tähendada, kui keppi tahad või end üksikuna tunned. pikapeale läheb igavaks ka ju...

 

Postita kommentaar

<< Home