mamburi blog

16.5.05

mamburi blog

mamburi blog


Vat nüüd siis ma kirjutan. Kuna ma ei ole siiani aru saanud, kuida minu kõige aktiivsematel sõpradel jätkub aega ja viitsimist blogida ja teiste blogisid lugeda ja kuna ma juba tegin ükskord omale mambur.blogspot.com valmis ja tegin isegi mingi käki, mille nimi on jõulukaart ja siis ei käinud pool aastat kordagi siin ja siis unustasin kõik ja .... aga nüüd ma kirjutan

Vat nüüd ma hakkan kirja panema neid kordi kui ma teiste blogisid loen, sest viimati ma tegin seda siis, kui keegi rääkis, et vat mul blogis on kirjas. Ja siis kui ma olen neid kordi kirja pannud ja siis kui ma ükskord neid loen siis, kui blogid on moest läinud ja keegi enam ei blogi,s iis mul tuleb kõik meelde, mis ma lugesin.
Aaa ja siis seda ka veel, et ma ei reklaami seda välja, et ma nii teen.
Ükskord ma tegin omale kodulehe ja ma praegu otsisin 10 minutit ja leidsin üles. URL oli muutund, aga toimib (vaata) - tänud Lõvile, et mees on selle alles hoidnud. Sortsust on näha, et see on tehtud 10. veebruaril 1995 ning tehtud ja nii jäänud. Lahe, eks:) Kusjuures, meiliaadress ja mobiilinumber toimivad praegugi. Kodu- ja töötelefon ei toimi, aga no need olid ka mingid fiksliinid:D Seega - olen laisk, aga stabiilne.
Ma seda kodulehte ka ei reklaamind välja ja näe - alles on. Loodame, et püsib:)

siuke lugu. Ma siis nüüd lähen ja loen edasi. Täna võib, sest täna ma olen sama laisk kui tavaliselt või siis pisut vähem, sest täna ma viitsin vähemalt blogi lugeda.

5 Comments:

At esmaspäev, mai 16, 2005 10:29:00 PM, Blogger wolli said...

interneti vanasõna: kui sina ei reklaami, teevad seda teised :)

 
At teisipäev, mai 17, 2005 12:51:00 PM, Blogger Kadri said...

väga stiilipuhas kodulehekülg :)

 
At teisipäev, mai 17, 2005 6:18:00 PM, Blogger cal6 said...

vot, blin, mees. kurtsid jah ükspäev et sitta sa neist blogijatest aru saad. janoh, märgates kadri blogist linki, läksid silmad suureks-suureks ja imestus kasvas üle pea.

eksoleonju.

 
At neljapäev, mai 19, 2005 9:41:00 PM, Blogger annika said...

kle mammu, nädal juba läbi ja mitte ühtegi uut postitust. mis värk on - blogid või ei blogi?

 
At laupäev, mai 28, 2005 12:31:00 PM, Blogger mambur said...

ok, ma nüüd lugesin.

 

Postita kommentaar

<< Home